הורים שכולים בהצהרה: "לא נאפשר לשרוף את המדינה"

    אבי יעקב 1 Comment on הורים שכולים בהצהרה: "לא נאפשר לשרוף את המדינה"

    קבוצת הורים שכולים של לוחמי צה״ל בהצהרה בהר הרצל: "אנחנו פה עומדים במקום הקדוש הזה פנים מול פנים מול אלו שרוצים לשרוף לנו את המדינה, לפלג בנינו ולנסות לקרוע שוב את החברה הישראלית ורק בגלל שנאתם לממשלה המכהנת. לא נאפשר לקיצוניים לשרוף את המדינה ולפגוע בשוטרים ובסמלי שלטון"

    צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הורים שכולים של לוחמי צה״ל, יצאו היום (חמישי) נגד מחאת השמאל, בהצהרה בהר הרצל: "הגענו היום המשפחות השכולות להר הרצל ההר הקדוש הר הגיבורים לפקוד את קברי בנינו שנפלו על הגנת הארץ. באנו היום לעמוד לפניהם ולהתחייב להם בשנית שאנחנו נמשיך את המלחמה על הארץ שהם כל כך אהבו.

    "באנו לפה להתחייב לפניהם שנעשה הכל למען אחדות העם שלנו. מאז המתקפה בשמחת תורה ועד היום נערכו בישראל 600 לוויות וכל עם ישראל בכה איתנו באותם הלוויות. בכל 600 הלוויות קראו המשפחות השכולות לאחדות בעם ישראל. נשבענו כולנו להמשיך את דרכם של הנופלים ואין בכוונותיו להפר את השבועה הזו.

    "אנחנו פה עומדים במקום הקדוש הזה פנים מול פנים מול אלו שרוצים לשרוף לנו את המדינה, לפלג בנינו ולנסות לקרוע שוב את החברה הישראלית ורק בגלל שנאתם לממשלה המכהנת. את אותם פרועי חוק לא מעניין החטופים, לא מעניינים אותם החיילים שנלחמים ברגעים אלו בעזה. ובטח שלא מעניין אותם מבנינו שנפלו על קידוש ה' ואיפשרו להם ולבני משפחתם להמשיך לחיות בארץ הזו. לא נאפשר לקיצוניים לשרוף את המדינה ולפגוע בשוטרים ובסמלי שלטון.

    "המיעוט הקולני הזה לא יצליח הפעם לפרק את החברה הישראלית. פשוט לא ניתן לו. ממקום קדוש זה הר הרצל המאחד את העם בישראל מאז קום המדינה ועד היום אני מבקש להעביר מסר גם לסיוונאר הנאצי ולשאר אוייבנו. אל תתבלבלו העם בישראל מאוחד כולו בתמיכה במלחמה ובתמיכה מלאה בצבא שלנו ובחיילנו הגיבורים. זה רק עניין של זמן עד שנחסל אותכם אחת ולתמיד".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בס"ד
      כל הכבוד למפגינים נגד העם היהודי ופילוגו לנושא כל כך קריטי כל מה שרוצה השמאל הקיצוני זה רק את השלטון לידיו ולא מוכן להפנים שהעם
      רוצה אחרת ולא אותו די הרסו את המדינה מאז שהוקמה גזרו פיאות לילדים עולים חדשים גנבו לילדות את הבגדים הצנועים שלא יוכלו ללבשם
      אלא רק מכנסיים קצרצרים וגופיה שזה נגד היהדות הנפלאה שלנו עשו הכול כידי להידמות לגויים ולהתחנף לגויים כשלא יודעים שעם ישראל הוא העם הנבחר העם הקדוש שאין כמוה בכל העולם ובמקום להיות אור לגויים כתפקידנו אתם יורדים לשפל ההשפלה ומתחנפים לגויים?!
      מתי תפקחו עיניים ותבינו שיש בורא לעולם שיכול להחריב את כל העולם אם לא ילמדו תורה דקה אחת!!!
      רק ה' שומר עלינו ועל החיילים המקסימים שלנו שבניהם הרבה דתיים וחרדים לא מבינה מה רוצים השמאל הקיצוני חוץ מאשר פירוד ומחלוקות
      אסתר ליבוביץ בכאב רב